Sunday, October 4, 2009

Uiks da lamer lak xtulis blog nieh............

Assalamualaikum....salam pembuka bicara buat smua.....

hmmm pasan x dgn title blog kat atas sner? hik...hik...hik....mmg da lamer sgt pown xtulis blog nie padahal da tulis nyata lagi jelas kat main blog my daily expression tapikan apakah daya xsempat la nk tulis...huk3....lagi2 ari tue sblum cuti rayer bnyk bnda nk kena settle cthnye siapkan sistem dan full report complete yg 1st draft....pastu da cuti rayer so blog tah ke mane cuti pon syok habis...hahaha.....

hmmm mmg la ikutkan ati nk tulis ari2 tau coz nie pon tuk tatapan kwn2 yg mne2 maybe terlost contct tapi bile jupe blog nie leh tawkan my news yg dah lps2...hehe saje je wat reasons cmtue tapi ader logikkan? lagi2 aku da kena warning gaksla dgn my bro jgn dok tulis blog2 sgt nieh coz my stdy xabis agi...hehe dia mksdkan keje aku la cthnye my final project nie....takat stdy tue insyaAllah tulis blog xde mlsh cuma biar kena tmptla kan....

hmmm nmpk gaya nye mlm nie aku xleh tulis bnyk2 just takat bape2 point yg pntg2....n aku skrg nie cam da addict balik tgok citew2 my fav ( cam korea/taiwan/japan) yerla nk wat cmne kan coz bila da pressure wat keje so ofcozla nk release kan beban dlm otak tue so aku mmg gaya cmniela if tensen2 aku akan cri smua cite2 yg aku sbut kat atas tadi....cite skrg yg aku tghhhhhhh tgok ialah" CORNER WITH LOVE"....
hehe....nk taw psl apa cite yg aku tgok nie tggu la eyh....nnti aku bgi komen sal pe cite nie n pe my opinion....bgi org da tgok leh jer nk kasi komen skali n bgi yg xtgok agi msti nk tau kan sal pe citew nie....yg pling pntg point dri aku ialah cite nie mmggg BEST!!!
lagik2 ade pelakon fav aku cthnye : BARBIE XU....minah nie mmg da lama aku minat coz dlu dia belakon cite meteor garden....uiks lebey2 lak bgi komen sal cite nie....
tggu la eyh nk if spe2 nk tau sal cite nie...hik3....xnak tau pon xpe...kawe mmg suke berciter...hahaha saje je nk hepi2kan diri....

k la nk smbg wat keje lak....i have 2 big tasks this week...so i need to sttle it asap!!!! huhu scarry tollll......

salam mesra dari aku selalu....
harap2 korang hepi2 la dtg blog aku n bce pe ku tulis...haha ade kew ckp camtue ( ade la nie kan):)

Wassalamualaikum...jupe lagi smua....

No comments:

Post a Comment