Tuesday, April 27, 2010

aku penat!!!!!


Assalamualaikum,


wahhh da lamew sungguh aku xtulis blog nie....ari tue rjin kejap pastu off lek...asek men on off on off jerkan.....hmmm tapi nie pon aku sbnyer niat dah lama nk menulis blog if boley kan tiap2 ari la nk update blog kesyagan aku smua nie...tpi apakah daya ku....wktu hnya 24 jam yg Allah kurniakan...tue pon mnusia xleh nk syukur agikan....hmmmm syukur2....(Alhamdulillah)

nie atas juga permintaan seorg kwn baikku.....dia lah yg slh sorg yg kuat bgi support kat aku tuk tulis blik smua blog2 nie....she is one of my besh fwen la...n i lurve her so2 muchhhh la coz aku amat2 hargai persahabatan antara aku dgn dia....ssgguhnya susah nk jupe gak kwn sebaik dia nie....and aku hrp aku leh kekal kwn dgn dia selamanya ( insyaAllah)....n akn ku perknal kan dia sbgai Miss M coz dia bakal msuk dlm ksh blog aku pada kali ini.....To Miss M: jgn terkezut yaaa....npe aku pnggil Mis M? nk taw....jommmm bce ksh selanjutnya........hik3;-P


hari tue mse mggu lps( ari ahad)....aku ade la berborak dgn Miss M nie....eh lupe lak nk ckp npe aku pnggil dia Miss M coz aku tgok dia nie adew la sket misteri n dia pon ngaku gak yg dia mmg misteri....wahahaha so pnggil jerla Miss M...spe2 yg taw tueh...syuh3 la k....hik3...ok smbg cite tdi.......aku dgn miss M berjupe la di laman maya iaitu...apa eyh? YM laaa pe agikan yg the hot skrg...hahaha so aku ym2 la dgn Miss M nie...fuhhhh lme gak taw....diam xdiam adela dlm 2-3 jam....hik3....yerla da nme pon kwn baikkan so xkanla nk borak 10-15 mnit jer kot....xkamcengla gitu kan....hehe....so kami pon borak n borak...sedar xsedar da asar dah...hehe nk taw pe yg kami borak? fuhhhhhhh teramat2la bnyk dri 1 topik ke 1 topik dan yg xleh blah...kalah tau buku sastera melayu SPM hehe....coz bnyk yg kami borak sme2....yerla da msing2 lps hbis blja ade haluan sndiri so aku kena la pndai cri mse kan tuk bersme2 dgn kwn2 gak...kwn pon pentg gak kena cri mse sme2 dgn dorg coz dgn dorgla jugakkan kite bercite or shre pe2 je yg kite nak....kdg2 kwn nie menkan peranan lebey dri segala2nye taw....hehe aku syg smua kwn2 aku lebey2 lagi yg da aku anggap kwn2 baik ku....hehe muachhhhhhh3^-^


haaa psl topik yg borak tadi....niela topik2 nye nk taw....okek2 truskan membce hehe......dri hal politik, hal kwin2, hal stdy2, hal keje2 hal mse2 dpan....wahhh smua da msuk da...ckup lengkap.....sbb tue aku ckp tdi...kalah buku(.....)hik3 mls nk ulang 10 x la....bce 1 x udah paham kan kwn2...hehe.....

hmmmm xde mse sgtla nk tulis blog nie tpi aku tryla eyh ye kwn2 coz aku suke sbnyer jdi penulis2 cite yg xbertauliah nie....hehe pndai2 je bgi label pd diri sndiri.....

haaaa stu agi......nie yg the best nk cite aku da ade 3 blog taw n nk habaq la nie ha kat korg smua....aku akan classified la ttg smua blog2 aku supaya korg smua xfenin2 n leh bce dgn senng ati if spe2 yg sudi la....hahaha okek2 nie dia blog2 aku...sila lah layari ye if anda da rse borink tahap xde pisang goreng time ujan tuh,...hik3:)

1) http://islamismylife10.blogspot.com/ ( yg nie khas tuk bhgn agama n share info shja dri aku)

2) http://erdienahata.blogspot.com/ (yg nie khas tuk smua peminat2 korean,taiwan n japan)


3) http://kizanahata.blogspot.com/ ( yg nie lebey khusus pda penceritaan ttg dri aku sehari2...nme lagi daily expression kan? hehe

so korg slmt jumpe agi ye akan dtg....eh akan dtg lak...if ade sok ku smpat ku cite k...hehe.....slamat enjoy smua.....dan selamat beramal....moga2 kita di kalangan org2 yg Soleh.....amin2.....wssalam n sorry if de pe2 yg trse k.....hehe tk cre...muachh2

note: gaya penulisan aku mmg cmnie taw...coz aku da la tulis laju 1 hal...pastu suke gune bhse cmnie...adesss- tulun phm eyh jgn mare lak, hahaha)


No comments:

Post a Comment